torstai 3. huhtikuuta 2014

Vauva-arjesta taapero arkeen ja uhmaan

Meillä alkaa olla vauva-arki ajat takana päin nimittäin poika täyttää vähän reilun viikon päästä jo vuoden! Aika on mennyt kamalaa vauhtia ja on uskomatonta ajatella että mun pieni käärö on jo taapero vaikka vasta mä sen sain ensimmäistä kertaani syliin. Vuosi ei ole ollut koko aikaa pelkkää onnea ja iloa vaan siihen on myös mahtunut paljon itkua ja uupumusta. Korvatulehdus kierre selätettiin, flunssat kärsittiin ja pahimmat hammas taistotkin näyttäisi olevan takana päin. Yöt on alkaneet helpottua vaikkakin vielä eivät ole kokonaisia mutta olen enemmän kuin tyytyväinen tämän hetkiseen tilanteeseen. Samu on aivan loisto poika, meidän porukan ilopilleri ja pieni pelle, joskis myös hieman rasavilli tapaus. Olen ylpeä siitä jo mitä olen tähän mennessä saanut aikaan ja ainakin tähän asti olen onnistunut takaamaan lapsille onnellisen elämän ja aion taata myös tulevaisuudessa.

Jostain kumman syystä mun mielessä pilkistelee vauvakuume, mutta se ajatus ei sovi elämäntilanteeseen ollenkaan. Joten jos nautin tulevasta tätiydestäni ja siitä kun minulla on jo 2 ihanaa lasta. JOSKUS kyllä haluan vielä lisää pikku varpaiden tepsutusta kotiin kunhan kaikki muut asiat on kunnossa.

Arki on erinlaista kuin vuosi sitten, käydään lasten kanssa eri tavalla reissussa, mulla on aikaa siivota ja pyykätä. Ehdin jo useimmiten syömään ruuan lämpimänä. Sitten taas Saran kanssa on erityisen hankala uhma ikä menossa, joka kyllä koettelee hermoja. Kaikesta alkaa kamala huuto kun asiat ei mene oman pään mukaan, mutta kylläpä on hienoa nähdä että hänellä on aivan oma luonne ja tahto! Uskon että tämäkin vaihe alkaa pian helpottaa ainakin nyt alkaa tuntua siltä. Meillä on tietyt säännöt ja niitä noudatetaan, vaan pianhan meillä on Samun kanssa sama taito jo edessä.

Tänä viikonloppuna juhlitaan siis valmiiksi ensiviikolla 1 vuoden täyttävää ihanaa iloista poikaa. Melkein itken kun kirjoitan tätä. On ihanaa kun lapset kasvaa, mutta on se haikeaakin. Ainakin olen jotain elämässäni tehnyt oikein ja näistä kahdesta pienestä kasvavasta kirpusta olen ikionnellinen <3

2 kommenttia:

  1. Paljon onnea samulle jo näin etukäteen! =) Iso poika jo, mirokin porskuttaa perässä..
    Mukavaa, että olet alkanut hieman ahkerammin tämän vuoden puolella postailemaan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kovasti yritän postauksia taas edes välillä saada aikaiseksi kun en enää kulje ihan niin pahassa väsymys sumussa ja alkaa asiat kiinnostaa eritavalla :) Kiitos Samun puolesta :) Niinpä kohta teidänkin pieni herra jo täyttää vuoden :) <3

      Poista