tiistai 17. huhtikuuta 2012

rähmä keli

Voi ei miten rähmä ilma taas tulikaan, just kun ehti päästä kesä fiilikseen pihan ollessa jo kuiva. No mutta mulle ei ole kyllä suoraan sanoen tapahtunu mitään parin päivän sisällä. Tänään olin suorittamassa liukkaan-ajot ja oli ihan sika kivaa, vaikka mies oli pelotellut mut jo pakokauhun valtaan, kuitenkin se oli ihan nössöä verrattuna minun ajatus kuvaani koko asiasta. Ehkä mun ei aina pitäis uskoo kaikkee mitä tuo ukko sanoo.

Sara vetää jo toista tuntia untapalloon, varmaan raukalla oli rankka aamu kun äiti olikin hävinny jo ennen kun toinen heräsi yöunilta, mutta hyvinhän tuo oli selvinny tätin kanssa sillä aikaa niinkuin aina. Pikku muru on oppinut kunnolla sanomaan äiti, sitten sillä jääkin välillä levy päälle :D Syömistäkin ollaan harjoiteltu, tosin aamupuurot löytyi aika lailla keittiön verhoista, mutta haitanneeko tuo. Ne saa pestyä nopeesti!

Käytiinkin eilen morjestamassa kummi-tyttöni ja taas hänen äitinsä on meidän tytön kummi. Molemmat tytön tylleröt oli aika mustiksia äideistään mutta hyvin selvittiin. Sara oli uskomattoman reipas tyttö, kun olin etu käteen ajatellut että varmasti se vaan huutaa eikä suostu leikkimään lattialla ollenkaan. Vierastus on aika lailla taakse jäänyttä elämää, hyvä niin.

Mutta palataan astialle kun mun päästäkin irtois jotain muuta kun hömpän pömppää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti