maanantai 9. tammikuuta 2012

kuumeilua

Taitaa olla silkkaa itsensä kiusaamista lukea muiden blogeja jotka ovat vasta vauvautuneet, vauva kuumeeni ei ainakaan lähentele loppuaan vaan pahenee vain päivä päivältä, tuntuu että näen joka puolella pieniä vauvoja tai kauniina hehkuvia raskaana olevia naisia. Tiedän minulla on itselläni vajaa 5 kuukautinen vauva ja aivan ihana sellainen onkin. On vain niin ikävä sitä tunnetta kun kantaa jotain uutta ja ihanaa sisällään, miten ihanaa oli kun alkoi tuntea vauvan liikkeitä mahassaan ja vielä ihanempaa nähdä miehenkin ilo ja onnellisuus kun kädellään tunnustellen huomasi vauvan oikeasti liikkuvan vatsassani, loppu ajasta sen kyllä jo näkee kaikki muutkin. Minun unelmana on aina ollut saada iso perhe olen haaveillut saavani 3-4 lasta, ehkäpä ne vielä minulle suodaankin.

Toisaalta sen takia ollaan sovittu että stoppaillaan ennen toisen lapsen hankkimista että ehditään ja pystytään keskittymään saran vauva aikaan täysillä, ja niin olen tehnytkin. Olen nähnyt kaiken miten tyttö on ensimmäisen kerran hymyillyt, alkanut kääntyilemään, jokeltelu on alkanut, ihania irvistyksiä kiinteille ruoille, kaikkea mahdollista ihanaa. Tänä päivänä lähtee jo pleikkarit sun muut hyllystä lattialle jos ei ole vieressä vahtimassa, kaikki mihin vain käsi ylettyy saa kyllä kyytiä, jopa isin hikiset villa sukat maistuisi tytön mielestä hyviltä. Ja omaksi onnekseni vierastuskin on tainnut alkaa jo hieman laantumaan tai ainakaan tänään ei enää huudettu pääpunaisena kun mummi ja ukki tuli kyläilemään ja molempien sylissä oltiin jo ilman itkua :)
Voikohan tosiaan tästä vauva kuumeesta päästä eroon vai onko se vaan kestettävä :D ???

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti